zondag 16 januari 2011

Welk lied was dat?

Ik was in 1991 een keer als Moordgast te gast in een radiostudio die in een pracht van een villa gesitueerd was. Mocht daar over m'n werk vertellen en mijn mening geven over drie potentiƫle moordplaten ( door middel van wegstemmen of juist de beste van de drie uitkiezen, ik weet het niet meer).
En, wat eigenlijk veel leuker was, ik mocht mijn favoriete liedje laten horen. Tasje met lp's meegenomen, ik mocht me eens bedenken onderweg, maar het werd gewoon het lied dat ik thuis al uitgekozen had.
En vandaag kreeg ik een mail van iemand die dat toen gehoord heeft, op een cassette opgenomen heeft, maar op de cassette niet de aan- of afkondiging heeft staan. Welk lied of dat was?
Dat zijn nou berichten waar een mens blij van wordt. Het is nooit te laat om iets moois te delen.

Zo ziet de lp-hoes er uit: http://www.eyelessingaza.com/phot.html

Geen opmerkingen: